V auguste za záhadných okolnosti T-com zaslal faktúru za telefonické hovory mojim rodičom na zmenenú adresu. Kým pošta identifikovala, komu patrí zásielka, trvalo takmer 2 týždne. S nemým úžasom rodičia zistili, že na faktúre bola zmenená adresa. Preto som si dovolil rodičom navrhnúť, aby neplatili, kým nedôjde k oprave adresy, aby nedošlo k omylu, kto vlastne platí za ponúkané služby. Zároveň som si dovolil navštíviť stredisko T-comu v Košickom Tescu, kde som ich láskavo požiadal o zmenu s poslaním novej faktúry na správnu adresu.
Happy dievčina s happy úsmevom po „vŕtaní" v databáze počítača mi zvestovala, že oná to nemôže zmeniť, ale že požiadala centrálu o túto zmenu aj s poslaním faktúry. Odišiel som spokojný. Moja spokojnosť však skončila, keď následne vypli rodičov od telefónu v najhoršej chvíli ich života, keď sa otcovi výrazne zhoršil zdravotný stav a mama musela behať po susedoch, aby jej dovolili privolať záchranku. Telefonický som mobilizoval ľudí od Bratislavy až po Košice, aby sa urgentne riešilo zapojenie telefónu s vyplatením šekov, skenovaním a rýchlym zaslaním ústrižkov na centrálu T-comu už so správnou adresou. Následne telefónna linka bola obnovená a spoločnosť sa rodičom ospravedlnila za spôsobené problémy. Nastal happy čas, až do chvíle, keď prišla nová faktúra aj s poplatkom za znovuzapojenie telefónu a s pokutou za omeškanie zaplatenia faktúry.
Keďže rodičia celý život dreli a nikto im zadarmo nič nedal, tak sa im to zdalo príliš nespravodlivé, že majú platiť pokutu firme, ktorá si svoju neschopnosť účtuje do ponúkaných služieb. Preto som opäť navštívil stredisko T-comu v Košiciach, tentoraz na Mlynskej ulici, kde happy slečna za priehradkou spísala reklamáciu a odporučila mi, že v záujme zdravia rodičov bude lepšie, ak zaplatím faktúru aj s pokutou a že v ďalšej faktúre rodičom túto pokutu odrátajú. Keďže som odchádzal do zahraničia, tak som faktúru aj s pokutou 12. októbra zaplatil, aby nedajbože zas rodičov nevypli. Včera som dostal správu od dcéry, že rodičia sú zas vypnutí. Dnes mi brat realitu potvrdil a že nikto sa s nim nechcel baviť, kým nebude uhradená faktúra. Neviem však aká ešte faktúra existuje. Možno ďalšia úžernícka faktúra na zmenenú adresu?
Preto som si dovolil tento príbeh uverejniť, lebo možno je veľa príbehov služieb spoločnosti T-com, ktoré pod rúškom reklamného sloganu „happy hovory" spoplatňujú aj za nevykonané služby. Alebo sa opakuje ďalší scenár zmenenej adresy? Ktohovie. Možno moji rodičia prežijú túto úžeru.