reklama

Úžera happy hovorov T-comu

Neviem to ináč nazvať ako úžera happy hovorov ponúkaných služieb T-comu. Happy hovory preto, lebo na všetkých faktúrach firma uvádza, aké úžasné služby poskytuje, ktoré robia ľudí šťastnými. Mojim rodičom však ponúkané služby pôsobia už tretí mesiac traumu, ktorá v ich vysokom veku a stavu zdravia  spôsobuje bolesť a smútok nie len na duši, ale aj stopy na zdraví. Posúďte sami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

V auguste za záhadných okolnosti T-com zaslal faktúru za telefonické hovory mojim rodičom na zmenenú adresu. Kým pošta identifikovala, komu patrí zásielka, trvalo takmer 2 týždne. S nemým úžasom rodičia zistili, že na faktúre bola zmenená adresa. Preto som si dovolil rodičom navrhnúť, aby neplatili, kým nedôjde k oprave adresy, aby nedošlo k omylu, kto vlastne platí za ponúkané služby. Zároveň som si dovolil navštíviť stredisko T-comu v Košickom Tescu, kde som ich láskavo požiadal o zmenu s poslaním novej faktúry na správnu adresu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Happy dievčina s happy úsmevom po „vŕtaní" v databáze počítača mi zvestovala, že oná to nemôže zmeniť, ale že požiadala centrálu o túto zmenu aj s poslaním faktúry. Odišiel som spokojný. Moja spokojnosť však skončila, keď následne vypli rodičov od telefónu v najhoršej chvíli ich života, keď sa otcovi výrazne zhoršil zdravotný stav a mama musela behať po susedoch, aby jej dovolili privolať záchranku. Telefonický som mobilizoval ľudí od Bratislavy až po Košice, aby sa urgentne riešilo zapojenie telefónu s vyplatením šekov, skenovaním a rýchlym zaslaním ústrižkov na centrálu T-comu už so správnou adresou. Následne telefónna linka bola obnovená a spoločnosť sa rodičom ospravedlnila za spôsobené problémy. Nastal happy čas, až do chvíle, keď prišla nová faktúra aj s poplatkom za znovuzapojenie telefónu a s pokutou za omeškanie zaplatenia faktúry.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keďže rodičia celý život dreli a nikto im zadarmo nič nedal, tak sa im to zdalo príliš nespravodlivé, že majú platiť pokutu firme, ktorá si svoju neschopnosť účtuje do ponúkaných služieb. Preto som opäť navštívil stredisko T-comu v Košiciach, tentoraz na Mlynskej ulici, kde happy slečna za priehradkou spísala reklamáciu a odporučila mi, že v záujme zdravia rodičov bude lepšie, ak zaplatím faktúru aj s pokutou a že v ďalšej faktúre rodičom túto pokutu odrátajú. Keďže som odchádzal do zahraničia, tak som faktúru aj s pokutou 12. októbra zaplatil, aby nedajbože zas rodičov nevypli. Včera som dostal správu od dcéry, že rodičia sú zas vypnutí. Dnes mi brat realitu potvrdil a že nikto sa s nim nechcel baviť, kým nebude uhradená faktúra. Neviem však aká ešte faktúra existuje. Možno ďalšia úžernícka faktúra na zmenenú adresu?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preto som si dovolil tento príbeh uverejniť, lebo možno je veľa príbehov služieb spoločnosti T-com, ktoré pod rúškom reklamného sloganu „happy hovory" spoplatňujú aj za nevykonané služby. Alebo sa opakuje ďalší scenár zmenenej adresy? Ktohovie. Možno moji rodičia prežijú túto úžeru.

Michal Kravčík

Michal Kravčík

Bloger 
  • Počet článkov:  633
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Presadzujem a podporujem agendu „VODA PRE OZDRAVENIE KLÍMY“. Jej cieľom je posilnenie environmentálnej bezpečnosti prostredníctvom zodpovedného prístupu v ochrane prírodného a teda i kultúrneho dedičstva. Napĺňanie agendy, založenej na prijatí novej, vyššej kultúry vo vzťahu k vode, môže na Slovensku vytvoriť viac ako 100 tisíc a v Európe vyše 5 miliónov pracovných príležitostí. Zoznam autorových rubrík:  PovodneHladujúci potrebujú voduKlimatická zmenaVODA zrkadlo kultúryhttp://s07.flagcounter.com/morNová vodná paradigmaKošiceSpoločnosťhttp://moje.hnonline.sk/blog/4

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu