reklama

Rozsudok v mene Slovenskej republiky

Žiadam redakciu SME, aby ma už viac krát nefiltrovala, aby si malo možnosť prečítať môj blog minimálne toľko čitateľov, koľko prečítalo článok Otvorený list primátorovi Košíc II, ktorým som zasiahol do občianskej cti a ľudskej dôstojnosti Richardovi Rašimu. Som pripravený kajať a ospravedlniť sa Košickému primátorovi za to, že som neoprávnene zasiahol do jeho občianskej cti a ľudskej dôstojnosti trpiacou vidinou, že on ohrozuje moju rodinu. Rozsudok v mene Slovenskej republiky i s jeho zdôvodnením je nasledujúcom texte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Rozhodnutie Krajského súdu
Rozhodnutie Krajského súdu (zdroj: Krajský súd Košice)
Rozhodnutie Krajského súdu
Rozhodnutie Krajského súdu  (zdroj: Krajský súd Košice)
Rozhodnutie Krajského súdu
Rozhodnutie Krajského súdu (zdroj: Krajský súd Košice)
Rozhodnutie Krajského súdu
Rozhodnutie Krajského súdu  (zdroj: Krajský súd Košice)
Rozhodnutie Krajského súdu
Rozhodnutie Krajského súdu  (zdroj: Krajský súd Košice)
Rozhodnutie Krajského súdu
Rozhodnutie Krajského súdu  (zdroj: Krajský súd Košice)
Rozhodnutie Krajského súdu
Rozhodnutie Krajského súdu (zdroj: Krajský súd Košice)
Rozhodnutie Krajského súdu
Rozhodnutie Krajského súdu (zdroj: Krajský súd Košice)
Rozhodnutie Krajského sudu
Rozhodnutie Krajského sudu (zdroj: Krajský súd Košice)
Michal Kravčík

Michal Kravčík

Bloger 
  • Počet článkov:  633
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Presadzujem a podporujem agendu „VODA PRE OZDRAVENIE KLÍMY“. Jej cieľom je posilnenie environmentálnej bezpečnosti prostredníctvom zodpovedného prístupu v ochrane prírodného a teda i kultúrneho dedičstva. Napĺňanie agendy, založenej na prijatí novej, vyššej kultúry vo vzťahu k vode, môže na Slovensku vytvoriť viac ako 100 tisíc a v Európe vyše 5 miliónov pracovných príležitostí. Zoznam autorových rubrík:  PovodneHladujúci potrebujú voduKlimatická zmenaVODA zrkadlo kultúryhttp://s07.flagcounter.com/morNová vodná paradigmaKošiceSpoločnosťhttp://moje.hnonline.sk/blog/4

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu